Sztuczna inteligencja od kilku miesięcy nieustannie szokuje opinię publiczną. Nowe programy AI, które pojawiły się jesienią zeszłego roku nieustannie ewoluują.
Profesor Ethan Mollick z wydziału zarządzania z Wharton School of the University of Pennsylvania postanowił sprawdzić, jak duże możliwości ma sztuczna inteligencja.
Naukowiec polecił sztucznej inteligencji wcielić się w geniusza marketingu i przygotować kampanię dla gry edukacyjnej. Profesor nastawił zegarek na 30 min. i czekał na efekty.
Sztuczna inteligencja. To zrobiła w zaledwie 30 min
Profesor wykorzystał popularne ChatGPT, MidJourney, ElevenLabs i D-id. Już w 3 minuty sztuczna inteligencja napisała 1 757 słów.
Następnie stworzyła stronę internetową o grze, wykonała kod programistyczny, niezbędny do działania witryny, dobrała materiały graficzne, logo projektu i przygotowała 5 kampanii marketingowych na największe platformy społecznościowe.
To jeszcze nie koniec. Następnie program stworzył profesjonalną i przyciągającą wzrok grafikę, napisał scenariusz do reklamy, którą następnie nagrał i wyreżyserował, tworząc realistycznie brzmiący głos narratora i wideo.
To wszystko w jedyne 30 minut. Wtedy właśnie naukowiec zatrzymał zegarek. Zdaniem profesora – praca, którą wykonało AI, zespołowi ekspertów zajęłaby kilka dni.
Tymczasem eksperci zaznaczają, że sztuczna inteligencja wciąż się uczy. Czy mamy do czynienia z największą rewolucją od czasu wynalezienia koła?
SJ
Fortune
Foto: Pixabay
- Dominika szaleje! Właśnie ogłosiła, co kupiła! Jest też wspomniany ojciec Jan Kulczyk - 04/12/2023
- Kevin sam z inflacją. W tej scenie zapłacił niecałe 20 dolarów. TikToker policzył, ile kosztowałyby go dziś takie zakupy (WIDEO) - 04/12/2023
- Tragedia w Indonezji! Erupcja wulkanu Marapi! Kilkadziesiąt ofiar! (WIDEO) - 04/12/2023